❤❤❤ Fredag=sommar ❤❤❤

Ååååh längtar så till fredag! Våran låt som vi ska sjunga är inte näst direkt men den duger väl...
Idag så skrev vi i "guldboken" som vi har haft ända sen barnskolan❤
Man skulle måla ett självporträtt och skriva en text om sig själv på skrivstil och blev ganska nöjd faktiskt!! ☺
Under rasten så skulle Elsa, Olivia och jag komma på två lekar som vi skulle leka i Boulongerskogen (stav), vi valde maffia och en "fotlek". När vi var fär så "lekte" vi Maffia och det var sådärkul.
Sen fick vi pizza (yey!!...?) och pepsi (pepzi venne hur det stavas) så det var gott. Men usch vad det var jobbigt på hemvägen alla var typ dötörstiga! Bläää asså vad jobbigt det vaaaaaar!!
Men är hemma nu som tur är, och druckigt det har jag gjort! ☺
Vill bara sova nu typ...
Aja dagens outfit nedan ialla fall, vad tycks om tröjan köpte den i GTB????
Kiss-Love \\ ISABELLE
(jag som står på händer, bilden asså. Ps jag klippte bort mitt ansikte för det var FUULT!!!!


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Tack rara du ! <3

2012-06-11 @ 18:56:50
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0