❤ I know i'm crazy ❤

Hey there people!
Idag hr det vart chill, i skolan så hade vi typ språk/franska, matte, städat klassrummet för vi slutar nästa vecka och den här gången kommer vi inte tillbaka till vår kära lärare och skola (yey😍 och suck😔) nästa år!
Efter skolan så var det TVn & iPhone som gällde, samt instagram!
Är typ beroende, går in och kollar vart 5:e minut typ, hahah.
Mamma och jag åkte dock till MAXI och kolla på kläder, handla mat. Vill gärna få tag på en snygg enfärgad, hälst grå luvtröja, men får väl ta det på fredag i Göteborg, berättar sen.
Sen vid fem, kvart över fem tiden så bar det av tillbaka till skolan för vi hade typ "föräldrarkväll" och då fick alla föräldrar/syskon komma och se vad vi har lärt oss under alla åren. Vi var uppdelade i olika grupper t.ex Svenskagrupp, Geografigrupp.
Jag hade Matte och Teknik med Elsa.
Det gick ganska bra tycker jag men lite pinsamt var det ju hahah.
Sen så åt vi tacos när vi hade kommit hem, Lukas kompis ska sova här inatt oxå så det blir väl kul för dom då.
Och imorrn så är vi lediga ska bli fett chill att sova länge (i mitt fall typ till 8? För jag vaknar oftast rätt ridigt)
Och nu på fredag så ska jag mamma och Lukas åka till Göteborg och vara där i helgen! Vi känner nämligen några som bor där. Vi ska gå på Liseberg och nu måste jag bara åka "Atmosfear"!
Ska shoppa järnet (gärnet venne hur man stavar, järnet tror jag men) och hittar väl förmodligen en tröja där. Oxå måste jag bara gå in på SHOCK för jag ska köpa nitar och sätta på mina shorts, samt ska jag köpa fejjkconverse och sätta där på! Blir nog skitsnyggt tror jag för jag gillar nämligen nitar och såna grejjor!
Love-Kiss \\ ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0