I'm back in the bloggbusiness!

Hej sweeties!
SRY att jag glömt o blogga det sista men har typ inte orkat så det varierar ju lite som ni säkert har märkt!
Men ialla fall, Igår så var det KM för dem som hade gått vidare, Och det gick skitbra för dom som var med, kommer inte ihåg allt men vet att det blev väldigt många guld! Själv så man ju TRE ***** CENTIMETER från att gå vidare i kast! Känns ju bra då... Vi cykla tillbaka vid tolvtiden och åt lunch klockan halv ett.
Sen så körde vi maffia igen, var kul då. Gjorde inte så mycket sen efter skolan, chilla, Iphone4, dator, smsa typ.
Idag så har vi spelat fotboll mot lärarna i skolan det är typ en tradition. Vi vann med tre ett och Linda ( en av lärarna) gjorde värsta snygga självmålet hahah!! ;D
Sen så har vi städat rätt mycket och sen ista passet så fick man göra vad man ville så jag och några andra körde maffia igen, den är verkligen jättekul! ;)
Och nu så försöker jag typ att ändra på headern men funkar typ inte :( samtidigt som jag lyssnar på bästa sötaste JB! ( Justin Bieber<3<3<3<3<3<3<3<3 ) Ska försöka lägga mejj tidigt idag oxå för e ganska så trött, men det blir väl sent ialla fall ;) Happ, det var nog allt jag hade att berätta.
Kiss-Love // ISABELLE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0