SOMMARLOOOV!!

Sommarloooooooooov!!! Äntligen är det här!
Vi gick upp ungefär kvart i sju på morgenen och gjorde oss i ordning. Medans vi väntade på att våffeltången skulle bli varm så åt jag frukost!
Vi började med håret klockan tjugo över sju typ och det tog femtifem minuter! Fatta vad stressad man var!
Samlingen var kvart över åtta och vi kom typ tjugo över fasst dom hade inte gått än som tur var...
Vi var näst sist och dom som fick stependier var: Hampus, Andree, Ellen och Amanda. Den som var mest värt det var Hampus tycker jag... Aja sen fota vi lite sa hejdå till Anita(min lärare) och sånt...
Vi åkte hem sen med morfar, Sonja, mormor, pappa, mamma, jag, och Lukas. Vi fikade lite fast jag åt kyckling istället(HAHAHAH).
Sen så ville jag att vi skull eköra maffia eftersom dom aldrig hade gjort det och det är kul. Hahaha det var jättekul eftersom dom inte var så "bra" på det! (haha)
happ det var nog allt för tillfället,
Kiss-Love // ISABELLE

Kommentarer
Postat av: Nikki

Fin du eee!!
❤❤❤❤

2012-06-15 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0