Tired girl here!

Hej!
Idag så var det ju Liseberg och det var skitkul! Jag fick åkoass för jag åker typ allt... Först så åkte vi Lisebergsbanan sen kanonen eeeh... Slänggungorna, åt mat, kanonen, balder. Oxå åkte vi
flum ride nån gång oxå. Det var säkert mera saker jag åkte oxå men kommer
inte ihåg allt... Oh just det! Åkte inte atmosfear för det var ingen som ville åka med mejj så jag åkte uppskjutet istället själv, var jättekulig!!!!
Till mat så åt vi på "burger king" jag tog kycklingbitar, pommes frittes, cola och lökringar, var jätte hungrig!!!...
Vi spelade på såna här hjul oxå och vi vann den största som fanns, >_<
Köpte ett par hörlurar med som det är en sån här Lisebergskanin på... : )
Fanns såna här coola stjärnor i marken också som vi tog kort på (se nedan).
Åkte väl hem runt 6-tiden med spårvagn eftersom det är så mycket trafik och det inte finns nån parkering typ.
(jäsp) Fortsätter skriva imorgon för nu MÅSTE JAG SOVA!!!!!
Kiss-Love \\ ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0