Yoww!

Sho bre på er människor.
Jag är typ jättebamsesuperdupermegamycket ledsen för min way to bad update!
Men nu så ska vi väl ta igen lite så kika neråt!

Torsdag!:
I torsdags så var jag med Jennifer och vi spela fotboll, snacka och kolla på film typ. Till filmen så åt vi :
LISTA:
•Popcorn
•Chips
•Mer chips
•Godis
•Glass
•Oxå drack vi saft!
Onyttig torsdag, tro mejj jag vet!

Fredag!:
I fredags så åkte jag till min pappa efter att mamma och jag hade vart på "dollarstore", det var jättehäftigt där och köpte: leopardlösnaglar 10:- och ett par leopardsolglasögon 30:- det var jättbillgt!!Och till middag så åt vi... Eh.. Kommer inte ihåg men skit samma, pappa och jag vi kollade på "fright night" en film som jag verkligen rekommenderar för er som gillar världsläskiga filmer! Usch den var hemsk asså!!
Typ somna vid halv två tiden...

Lördag!:
I lördags så åkte vi till Becca i deras sommarstuga och sov över där den natten.
Hon ska kanske köpa en kanin förstår ni så vi började snickra och hamra på ett kaninhus som blev väääldigt stort!
Och kaninen som hon ville ha var världens näst största, och ska berätta lite mer om det sen.
Vi grillade marsmallows (stav?) på kvällen inne i deras brasa, det var gött.
Kollade på AVATAR filmen sen oxå men tycker inte att den är så bra.

Söndag!:
I söndags så vakna jag typ vid 6 tiden för att deras hund Wilma (eller Vilma) gick omkring på mig och gnällde. Somna om. Vakna igen, klockan var typ 8 och Wilma blrjade igen. Somna om.(suck). Vakna vid 10 och gick upp då, men innan så gav jag min present till min pappa för att han fyllde år!
Det var en liten flugsvamp som jag gjorde till honom i slöjden, den blev faktiskt väldigt bra!
Sen grejja jag och Becca lite mera på huset och vi blev typ klara vi ska bara måla det nu och nåt litet mer kanske.
Vi åkte och kollade på kaninen vid typ tvåtiden och den var jättesöt!

Måndag!:
Idag så har jag inte gjort så mycket än, duschat, smsat lite med Becca och hon fyller år idag och hennes mamma hade "paxat" kaninen och dom ska åka och hämta den på midsommar!!
Morfar är här oxå nu och han har fixat mitt skrivbord för det var fett vingligt!
Aah det var nog allt tror jag, dagens mejj kommer nedan oxå,
Love \\ ISABELLE


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej ! Super fin blogg 😃saknar dig ❤

2012-06-04 @ 17:13:21
Postat av: Anonym

Naw tack Fridis jag saknar dejj med såklart! <3333

2012-06-05 @ 22:39:06
URL: http://bellasphotoandlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0