Hallojsan!

Hej på er!
Är så jävla lycklig!!
Vet inte vrf bara är det, och det känns väldigt jävla bra kan jag säga er!
Vi hade skitkul på Boda Borg i tors, fre
Ialla fall;) Mitt lag klarade mest rum, 11 stycken av 24 tror jag, så det kändes ju bra. Jag var med Nikki och Hampus oh Ludvig och det var jättekul!
Men dem roligaste rummen var nog spökhuset, mumien, spindeln och race:)) Och andra dagen (fredag) så hade vi trippelkamp ute och det var oxå kul, fast det inomhus i cellerna var mke mke roligare! Ena dagen så fick vi typ kyckling och potatisklyftor och andra dagen så fick vi till tacobuffé och båda var jättegott:D
På kvällen så var vi i vårt rum-spökrummet och var vakna till typ 2 lr nåt sånt. Sen när alla hade gått oh lagt sig så berättade jag och Olivia spökhistorier för varann och alla var jättedåliga (hahaha).
Men nu är jag hemma och ska åka till pappa nu så hejdå!!
\\ISABELLE
haha Ludvig sitter i Jacks knä haha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0