Humleholk o Gungor

Hej på er!
Inatt så sov jag över hos en tjej som heter Becca (Rebecca)
Och vi hade jättekul. Vi hade inget att göra först när jag kom och då sa min pappa när vi fråga om han visste ngt vi kunde göra att vi skulle göra en humleholk?.... Vi ba'... Okaayyy.
Och så gjorde vi det. Den blev inte klar första dagen så vi fortsatte nästa. Men efter att vi hade grejjat lite med den så gick vi till Göta Kanal för dom bor typ där oxå kollade vi på ett ställe som hon brukade bada på på sommaren:))
Vi målade humleholken vit nästa dag och vi blev skitkladdiga och det var typ lackfärg så det gick inte bort med vatten så vi var tvugna att ra vort det med lösningsmedel:( Men den blev ganska bra ialla fall:3
Vi byggde en gunga oxå och det var kul.
Men nu är jag hemma efter att ha vart hos farmor oh farfar.
Jag var ute och byggde en till gunga där eftersom jag inte hade ngt att göra och deras hund Appolon hjälpte mejj:D
Fast dom hade inga snören/rep så jag kunde inte prova den. Fast farmor lovade att nästa gång vi kom så skulle hon ha köpt rep/snören:)))
Och nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart gå bort till poolen och kolla ifall dom har fyllt den med vatten, det finns typ en swimmingpool här som vi bor som dom som bor i området, typ några hus bara får bada i:))
Och jag har nt kollat än om dom har fyllt den med vatten för jag har inte orkat gå dit, haha:)
Men nu så ska jag dra mejj iväg till poolen och ta en titt så hejdå mina kära läsare
\\ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0