I ❤ the ☀

Hej på er!! 😄
Idag så har det vart en vaaaarm och soliiig dag! Och det har varit skitgött!
I skolan så hade vi typ stormaktstiden på morgonen och sen andra lektionen så hade vi deckarnöter? Aja vi fick skriva egna "deckarnöter" och jag skrev med Nikki och den handlar om ett mord i badkaret😏 Haha nej men den blir faktiskt bra tycker jag.
Och imorgon så ska jag och Nikki gå på stan efter att vi har vart på helenaskolan😊 Vi får börja klockan 08.45 istället för 08:00😝
Och så slutar vi efter lunch vilket är vid 12:00 tiden! Ska bli kul!!
Men nu så ligger jag i soffan och kollar på the real housewives of Atlanta.☺
Sen ska mamma och jag kaaanske shoppa, men bara kanske😉
Hoppas, hoppas😝
Aja kommer fler inlägg senare idag!
Love \\ ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0