Inget shoppat för mejj inte

Hellow again
Happ det blev ingen shopping för mejj inte! Jag kollade bara på Gina Tricot men ialla fall. Det fanns några saker som var fina bland annat en hoodtröja som typ var neongul eller vad man kan säga och en tröja fast jag har typ glömt hur den ser ut 😝 Men jag kommer ihåg att den var fin ialla fall.
Men jag köpte inget...
Btw om ni gillar att redigera bilder så har jag en bra app till er, den heter Pixlromantic och man kan göra jättefina bilder med den appen. (se nedan)
Aja jg ska typ gå och lägga mig nu ialla fall men får se om jag shoppar nåt på stan imorrn😏☺
Love // ISABELLE

Ps bilden nedan kanske inte var den bästa men det var den första bilden jag gjorde i appen men den blev fin ändå tycjer jag😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0