❤ KM hela dagen! ❤

Hayy there!
Idag så hade vi KM hela dan(klockan halv nio till eh två eller ett jag vet inte tänkte typ inte på det😁
Men det var kul ialla fall och jag slog ett av mina rekord vilket var kast med liten boll, jag kasta 31,18 och det var bra för att vara mejj tycker jag😄 Jag var med i Stöta kula och längdhopp oxå fast det gick inte så bra där. Jag skulle ha vart med i 800 m också men jag ville inte det sen ialla fall...
Aja det har ialla fall varit kul idag tycker jag! Sen i slutet innan vi gick hem så ville våran lärare fota oss😏
Sä det fick hon ju göra ofc...
Och här hemma så har jag typ kollat på film och duschat!
Love \\ ISABELLE
Bild: Det jag hade på mejj idag😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0