Hey there!

Imorgon är det klassresa, YEYY! ( OK? )
Ska bli så jäv*a kul asså! Ska åka till Bodaborg och ska sova med mina bästa kompisar där oxå, kan det bli bättre eller!!?
Ska åka o köpa godis att ha till resan dit, den är typ 2 timmar!!? :O
Men det ska bli kuligt! :)))
Och iidag så spelade vi ju in film på "myrorna" och det gick ganska så jättebra tycker jag;))
Men Patricias o min dans vet jag inte hur det blev riktigt bara.... Håller tummaarna för att det blev bra:3
Och eftersom vi hade jobbat så "hårt och länge" så fick vi gå hem när vi var klara, vilket var vid ett-tiden ungefär. Skulle ha vart med min o´kompis Jennifer idag oxå men det gick inte för att hon hade glömt att hon hade träning:(( Men ialla fall, jag gick ut o fota lite istället och så träffade jag på min granne som var yte och gick med sin hund Loppan :) <33 Men jag fick till några jättefina bilder ialla fall:)) Hade tänkt att lägga upp bilderna nu men det blir så krångligt att behöva föra över dem till datorn och allt. Har inte gjort det nån gång än med nya kameran (system:)) så får överlåta det åt mamsen;D
Men jag kan "nästan" lova att jag kan lägga upp dom senare:)
Åhhh längtar så tills imorgon, ska bli så kuuuul!!! :D
Men hejjdå sålänge
// ISABELLE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0