Ny blogg!!

Hejj!
Jag heter Isabelle och är en tjej på 13 år! Jag går i 6:an men snart blir det högstadiet!:3
Jag tycker om att fota, vara med kompisar, dansa och mycket mer:)
Jag har tidigare haft en blogg med min bästa kompis Nikki men jag ville inte blogga mera på den. (nikkyandbelly.blogg.se)
Jag har 5 katter och en orm och dom e jättesnälla allihopa!
Och min familj: lillebror=Lukas mamma=Sussi pappa=Olle.
Men dom e skilda nu och jag är hos min pappa varannan helg.

Idag:
Idag så tog vi livmoderhalscansersprutan nr 2 och det gjorde t.o.m ondare än första gången!! Men det gick bra ialla fall. :3
Efter skolan så cyklade jag o några kompisar ner till stan och provade kläder på "myrorna" Asså bara så att ni inte tror att vi e fattiga eller nåt så gör vi en film i skolan om konsumtion och vi har second hand, och då valde vi att göra en modeshow på Myrorna!
Efter det så stannade jag o Patricia, en av kompisarna, på mcdonalds och åt glass. Oh just det, vi sa i kassan att vi ville ha en liten pommes frittes oxå och jag la till " med extra många i" och hon tog den största pommes"lådan" ( alltså typ kartongen) och fyllde hela den med pommes och jag å Patricia ba' stod o gapa.(inte bokstavligt asså)
Men sen bar det av hemmåt och slöa med mobilen i soffan:P

\\ ISABELLE



Kommentarer
Postat av: Nikki

Hopas att du vill läsa min blogg för jag läser din.:)))

2012-05-16 @ 13:34:40
URL: http://nikkisimmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0