Summer❕

Jaa sommaren är här!!
Är så jävla gött, tycker att den har väntat alldeles för länge!!
Aja innan jag börjar så kanske jag borde säga-hej!!!
Idag så har vi haft NP i engelska och det var förvånansvärt lätt faktiskt😱
Vi har också haft besök av två killar från högstadiet och dom hade gjort ett TV-spel som några fick prova(jag var en av dom) och man fick gå in två och två, jag blev med Olivia. Och det var faktiskt ganska roligt men det påminde lite om minecraft ifall ni vet vad det är?
Till lunch idag så blev det spaghetti med köttfärsås- muuuums!!
Men nu så e jag hemma och ska snart åka och shoppa på the favoroitestore=gina tricot 😜💰💰
Några i min klass skulle åka och bada idag, asså det måste vara skitkallt nu i vattnet för solen har ju inte börjat "stråla värme" på sjön än??...😳
Aja men på Gina Tricot så ska jag köpa två linnen tror jag ett av dom är blått med ett ankare på typ (kanske inte låter så fint men det är det) och ett annat som det är hål i i ryggen på och så ser det ut som en döskalle där. Hålen på ryggen alltså☺
Måste plugga inför franskan imorgon oxå så måste dra nu men kan lägga upp bilder senare på det jag har köpt🎀
\\ISABELLE

Bild: min söta katt Toulouse som sover på väskan💛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0