Yey!!

Salut! (hej)
Idag på franskan fick vi reda på provresultaten och man kunde ha 87 rätt tror jag att det var och jag fick 73,5!!
Och det godkända var 43 så jag var långt över det ialla fall ju😄
Och om ni undrar så gick det bra på franskan det där med att lversätta oxå, och nästa läxa var siffrorna 30-100!!
Jag fattar inte hur våran lärare tänker, jag menar 70 ord i läxa!!?
Aja jag glömde att plugga idag efter skolan eller ah jag sket i det för min bästa kompis Nikki
( nikkisimmaren.blogg.se )
Följde med mig hem idag en liten stund och sen gick vi till henne och vi gick och köpte glass, fota i parken och haha locka varandras hår😄
Eller ah jag lockade hennes hår för hon hann inte locka mitt för jag skulle hem då😏 Men nu så är jag ju hemma och har ätit och nyss tatt en dusch.
Om ni undrar vad jag åt så var det spaghetti med köttfärssås😊 mums!!
Det är ju Eurovision Songcontest klockan 21:00 oxå fast jag tror inte jag orkar kolla på det heller för jag är dödstrött efter denna dagen känner jag.
😞 Och imorgon så SKA jag göra franskaläxan efter skolan!!😝
Men nu så ska jag bara ligga i soffan och kolla på TV/film så
"au revoir" (hejdå på franska)
Love// ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0