Helu bloggá

Veckan har vart helt okej, sjuukt mycke läxor och långa dagar i skolan, men, men man börjar ju ialla fall tio på fredagar:) Och sen har jag ju cheerleadingen oxå, just det det kanske inte jag har sagt eller? Eller har jag det, haha, tjej med dåligt minne här ;P Aja ialla fall så har jag börjat cheerleading, jag är flyer/top som jag hade happats att jag skulle bli, det menas att jag är den som dom kastar upp i luften och så... Så det är kul;) Japp... Jag, eller mamma har beställt ett par vita reebok freestyle (det är skor) som jag ska ha på cheerleadingen för det måste vara ett par skor med platt sula så jag blev jätteglad när hon sa att hon hade beställt dom, för dom är ganska så dyra. Jaja allt för tillfället tror jag puss&hej //ISABELLE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0