❤Helena soon then❤

Hej där!😃
Jag har nu vaknat och ligger i sängen, har nyss vart inne på instagram men det fanns inte så mke där... Jag heter bellababeofc ifall ni vill följa mejj där oxå kanske? Jag följer tillbaka bara så att ni vet, kan lova det😉
Men ialla fall idag så blir det helena=franska och det är både 😏😖 för det brukar vara kul men jag har ju inte hunnit göra läxan helt ordentligt så vi får väl se hur det går... (😭)
Nej jag skoja bara med er 👆 haha😄
Ja men sen så blir det annat också har ingen koll alls på vad vi har för ämnen i skolan😁 Jag får väl ta och lära mig det innan högstadiet...
Och efter skolan så blir det att göra franskaläxan direkt så har man det gjort istället för att göra det sista dan.😉
Men jag kommer säkert att glömma det ialla fall....

Love // ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0